Audyty WWW


Audyty stron i sklepów internetowych, pod kątem pozycjonowania i funkcjonowania.

AUDYT SEO

Jeśli chcesz, aby Twoja strona internetowa osiągała dobre wyniki w wyszukiwarce Google powinieneś skorzystać z audytu SEO. Profesjonalnie wykonany audyt pozwala odkryć błędy i pokazać zalety Twojej strony internetowej, które dla wyszukiwarki Google mają ogromną wartość. Roboty wyszukiwarki bez przerwy odwiedzają witryny internetowe w poszukiwaniu najbardziej wartościowych serwisów. Strony, które nie spełniają wytycznych wyszukiwarki Google automatycznie są niżej sklasyfikowane w naturalnych wynikach wyszukiwania. Aby tego uniknąć, konieczne jest wykonanie Audytu SEO, który polega na dokładnej analizie serwisu pod kątem wytycznych wyszukiwarki Google.

W ramach audytu SEO sprawdzimy poprawność kodu źródłowego, budowę adresów URL, przeanalizujemy meta dane oraz treści na Twojej stronie internetowej. Przeprowadzimy analizę linków wewnętrznych i zewnętrznych oraz zbadamy poprawność słów kluczowych pod pozycjonowanie. Dodatkowo otrzymasz informacje o domenie i jej parametrach, sprawdzimy widoczność i wydajność Twojego serwisu, przeanalizujemy obecność Twojej domeny w mediach społecznościowych, a także sprawdzimy dostępność serwisu internetowego na urządzeniach mobilnych. Wszystkie nasze działania mają na celu wskazanie ewentualnych błędów, aby usprawnić działanie Twojej strony internetowej i poprawić jej widoczność w wyszukiwarce Google. Prawidłowo przeprowadzony audyt SEO jest pierwszym i najważniejszym krokiem do trwałego wzrostu pozycji w wyszukiwarkach.

dane witryny

dostępność dla robotów

indeksacja

widoczność strony

optymalizacja

statystyki

struktura strony

linki przychodzące

analiza fraz kluczowych

analiza treści

analiza kodu

błędy techniczne

AUDYT SEM

Podstawą promocji każdego serwisu internetowego, jest przeprowadzenie odpowiedniego audytu SEM. Profesjonalnie przeprowadzony audyt jest początkiem w tworzeniu silnej marki w internecie i skutecznym sposobem na pozyskanie nowych potencjalnych klientów poprzez kampanie reklamowe. Profesjonalny audyt SEM obejmuje przedstawienie optymalnych propozycji działań marketingowych podczas trwania kampanii Google Ads i Facebook Ads. To doskonała usługa dla mniejszych firm, ale także dla większych przedsiębiorstw, które chcą jeszcze bardziej umocnić swoją pozycję.

Oferujemy przeprowadzenie audytu SEM w zakresie działań kampanii reklamowych w Google Ads i Facebook Ads. Przeanalizujemy obecne kampanie, wskażemy i poprawimy błędy zrobione na etapie ich konfiguracji, zoptymalizujemy budżety oraz podniesiemy skuteczność kampanii. Audyt SEM jest usługą jednorazową, którą można przekształcić w stałą współpracę.

Raport przedstawiać będzie ocenę kampanii reklamowych, ustawionych stawek, tekstów reklam, wybranych grup docelowych lub słów kluczowych. Przedstawimy wskazówki dotyczące poprawy skuteczności kampanii, które należy wprowadzić aby zwiększyć sprzedaż lub dotrzeć do nowych klientów.

AUDYT KONKURENCJI

Audyt konkurencji jest bardzo ważnym elementem, który warto przeprowadzić przed rozpoczęciem jakichkolwiek działań marketingowych w wyszukiwarce Google. Na pozycje serwisu internetowego w wyszukiwarce ma wpływ wiele czynników, w tym także działania konkurencji. Warto jest więc, zainteresować się jakie konkretne działania marketingu internetowego ona podejmuje. Aby liczyć się na rynku internetowym, należy znać wszystkie metody marketingowe z jakich korzysta konkurencja. Tego typu analizy są obecnie najcenniejszą informacją podczas stosowania różnych technik marketingu internetowego.

Podczas audytu korzystamy ze sprawdzonych narzędzi, aby uzyskać najbardziej wartościowe informacje. Odpowiednia analiza konkurencji wskaże mocne i słabe punkty marketingu internetowego Twojej konkurencji. Dzięki audytowi dowiesz się z jakich narzędzi do pozycjonowania korzysta, czy posiada optymalizację SEO, wskażemy pozycjonowane frazy Twojej konkurencji.

Audyt konkurencji, pozwala oszacować koszty pozycjonowania Twojego serwisu WWW oraz wybrać optymalną i skuteczną strategię marketingu internetowego. Audyt serwisu internetowego konkurencji, jest narzędziem coraz częściej wykorzystywanym przez firmy liczące się w swojej branży.